2011-04-29
 23:20:48

Favoritbloggar!?

Jag tycker ju det här med att läsa bloggar kan vara rätt kul och har alltid varit bättre på att ägna mig åt andras än min egen blogg. På senare tid har det dock inte blivit så mycket av någotdera.

Det finns verkligen en uppsjö av olika sorters bloggar som kan vara tilltalande på olika sätt (och vid olika tidpunkter). En del är kul att läsa för att man känner personen ifråga, andra för att det skrivs om något som intresserar en, en del är roliga bara för att de är kända eller drivs av kända personer etc... Och så finns det sådana som man bara fastnar för (ibland utan att riktigt veta varför).

Här är några av mina favoriter just nu:

Anna som bloggar på Garderobsgrubbel&Byråbekymmer - för att hon är en inspirerande, smart och rolig tjej som designar tuffa kläder
Sandra som bloggar på niotillfem - för att hennes blogg ger mig lite Amelie från Montmartre-vibbar
Evelina som bloggar på Happilyeverafter - för att det är en tjej jag gillar som jag följt i flera år och vars vardag jag aldrig tröttnar på att läsa om
Lotta som bloggar på Signes vind - en mysig, lite "bohem-chic" göteborgsblogg
Matilda som bloggar på matildasalmen - en jättemysig blogg


Vad har du för favoritbloggar?


Maja

Kul bloggar du har hittat! Jag läser mest mina kompisars bloggar... :)


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh det var så lite så frida och ville ju kompensera. Vet inte varför det strular ibland med de där koderna.

Dumt.



jätteglad att du blev glad av paketet och tack för dessa fina ord här i inlägget!



kram!



PUBLICERAT: 2011-05-12, 22:50:44 | URL: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: