2008-09-12
 20:35:51

Gorbatjov den groteske

Hej å hå!

Nu ska vi strax ha sambofedagstjockismyskväll med lite ostbricka och vin framför nån trevlig film. Inte så nyttigt men ikväll orkar jag inte vara präktig! (Och jag har ju mina nyttofinncrisps). :D Jag har redan laddat upp med pyjamas och bubbelbad.

Imorgon ska jag försöka ladda upp lite nya bilder också, pga en borttappad minneskortsläsare har det varit en bristvara. Tills dess - några mobilbilder på en bortskämd liten hamster som tycker alldeles för mycket om brieost:


Gorbatjov den girige


Men hon ser inte alltid så grotesk ut:

Siri den söta

Önskar er andra en trevlig kväll! Frogs & kisses ♥


Stina svarar

Vilken sötnos!!



jag jobbar två dagar i veckan, vilket är alldeles lagom.



Filmen var helt ok, tycker det är så svårt att hitta en riktigt bra film..



Hoppas du (ni) får en jättebra och mysig helg!!



Kram



PUBLICERAT: 2008-09-13, 11:26:29 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Hanna

Lät härligt..bubbelbad, vin, ostbricka. Söt hamster!



PUBLICERAT: 2008-09-15, 18:01:06 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: