2008-09-22
 22:33:24

En gladare Frida

Jag kom just hem från jobbet och fick veta att jag vunnit en tävling hos sötaste Stina! ♥ Det känns verkligen roligt, jag som inte brukar vinna något. :)

Tack Stina!


Superfina blommor som jag fick av Maja på körkortsfesten
(Jag hade tänkt göra ett collage av festbilderna men datorn har krånglat)

Fastän jag varit trött har jag känt mig gladare idag, det är tur att jag tycker om mitt jobb och så hade jag den stora förmånen ikväll att få jobba med världens finaste Issa!

Jag vet att det är körigt just nu, men det är skönt att veta att det troligtvis blir bättre snart och då ska jag försöka ge mig själv mer tid till att ta det mer lugnt...


Åsa

Grattis! Kul att vinna! :D



PUBLICERAT: 2008-09-22, 23:07:17 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Hanna

Grattis! Va skönt att du mår bättre :D Blev lite orolig. Ta hand om dig! :)



PUBLICERAT: 2008-09-23, 18:03:35 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Fannie

kul överraskning :) tur att du trivs på jobbet iaf, har nog samma problematik: trivs o vill ha en fot kvar men ändå vill man vara ledig ju...:/ kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: