2008-09-01
 06:44:48

:(

Usch, jag är så fruktansvärt jätteurkigt äckeltrött. Har inte varit såhär trött på flera år känns det som. Har sovit dåligt alledeles för många nätter i rad nu. Undrar hur jag ska orka med idag, men jag kan inte gärna stanna hemma såhär i början heller. Vet dock inte om jag orkar med nollningen ikväll, vilket också känns dumt. Jag måste bara klara det här.

Update:
Tur att jag inte är van vid kaffe. Efter en stor kopp thé, en smoothie och en kopp kaffe kändes livet lite lättare. Åtminstone för stunden.


Stina svarar

Den där taccogratängen lät jättegod, måste provas nån dag!



Nja, sambon cyklade på bron jag drog cykeln och var rädd för att ramla ner..=)



Jobbigt att du har så svårt att sova, men hoppas du får en bra dag ändå!



Och att nollningen blir kul om du orkar gå



Kram



PUBLICERAT: 2008-09-01, 10:48:34 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Fru Evelina

kaffe... BLÄ =)



PUBLICERAT: 2008-09-01, 19:38:29 | URL: http://evelinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: