2008-09-03
 12:34:36

Life goes on

Kände bara för att ge ifrån mig ett livstecken. Min laptop har bestämt sig för att jävlas så jag inte ska kunna blogga så ofta. Därav frånvaron. Dock verkar det inte vara så många som läser så det kanske inte gör nåt? ;P

Idag har jag varit på jobbet o hälsat på med äppelmuffins :D Passade även på att skaffa mig några jobbtider. Det blev dock ganska mycket, så nu är jag lite orolig över hur jag ska orka hinna finna tid att leva också. Men men...



Bjuder på en bild från festen på några av mina fina vänner :)
(Ursäkta blixten i fönstret)

Nu ska jag plugga, har 90 sidor på engelska att ta mig igenom. Tjoho! :P


Stina

Jag tror det är/kommer bli ganska jobbigt att plugga heltid och jobba samtidigt, men känner man att det är värt det och att man verkligen är motiverad och verkligen vill, så tror jag att det går jättebra att göra både ock!



Vad jobbar du med?



Kram



PUBLICERAT: 2008-09-03, 14:16:33 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Elise

hej frida! jag gillar din blogg, fast den är lite skrikrosa ;)




Åsa

Jag läser! Försöker dock vara online lite mindre, så jag hinner inte missa något om du skriver mer sällan ;) Tycker jättemycket om din blogg, den är fin, du skriver bra och lagom mycket. Och så goood mat tipsar du om! (Tydligen var det så att jag äter som en häst ja ;) Och jag kom på att det var en påse med tacokrydda)



Haha, jaa då verkar du ha missat något tror jag! Plumpen ÄR alltså Beundraren (han med Ankan). Jag bytte namn på honom när jag kom hem från Göteborg tror jag.



PUBLICERAT: 2008-09-03, 19:21:31 | URL: http://smasaker.blogg.se/
fannie

äppelmuffins, ah supergott...ser ju supersnygga ut på bilden förresten :) jag har också ett gäng sidor att plöja igenom, men nope, blir inte ikväll...plugga lugnt


*lenita*

Tack för sist min ängel,saknar dig redan.

kram & kyss lenita


Hanna

Jag läser! :D



PUBLICERAT: 2008-09-04, 18:58:16 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Maja

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till din blogg, efter idogt letande. Hade tappat bort adressen. Tack för senast!



(PS. fast hur ser jsg ut på bilden? Typ gravid eller något... :P )


Frida

Tack själv! :)



Nej då, det hade jag inte ens tänkt på. Det måste vara tyget som bubblar sig, du har ju sån fin plattmage! Jag får väl se om jag har nån bättre bild från festen att publicera :)



PUBLICERAT: 2008-09-29, 19:44:08 | URL: http://froggen.blogg.se/
Maja

Haha, nejdå, det spelar igen roll. Annars kan du ju alltid ta den bilden när jag ser ut som en tant och har dubbelhaka. Fast kanske är det Elise som har den?



Aja, skit samma. Vi borde ta och träffas nån dag förresten! Har du varit på bokmässan?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: