2008-09-10
 07:14:28

Morgonlogik

Det är som om nån har bytt ut min hjärna mot en valnöt på morgonen. Speciellt när jag sovit under 8 timmar varje natt en längre tid. Jag vaknar inte längre av min väckarklocka, säger konstiga saker i sömnen och somnar om, med de mest dumma ursäkterna. Jag vet att jag i morgonyrseln tänkte säga nåt logiskt till M om att mobilen var för platt för att jag skulle kunna stänga av den när jag låg på mage tills jag insåg att det kanske inte var så logiskt alls...


Vi får hoppas att en stor kopp thé gör saken bättre! :)

Ha en bra dag alla söta grodor ♥


Elise

Haha, jag har gjort samma sak! Stängt av mobilalarmet på morgonen med ursäkten "den känner mig så väl vid det här laget så den ringer nog igen" Haha whaat liksom? :P


Froggen

Haha, den var ju bäst! ;)



PUBLICERAT: 2008-09-10, 17:29:57 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: