2009-07-24
 11:20:37

Brännö

Herregud vilken kväll igår. Bryggan visade sig vara ett misslyckat projekt, helt dött där med enbart småbarnsfamiljer och pensionärer och där satt vi med vår kamera och vårt vin, fast på ön för tre timmar framåt ;) Det blev dock en ganska rolig kväll ändå, kanske lägger upp någon galen bild om Fanny ger mig nån ;)

Någon mer alkohol får det inte bli i fortsättningen, trots att jag tyckte jag tog det lugnt och det kändes bra igår har jag inte mått bra inatt och idag. Jag tål ingenting längre, men nu vet jag det. Usch. Får bli nykterist nu. Jag blir bara så trött på att inte kunna leva som normalt, inte äta riktig mat och hålla på med en massa mediciner hela tiden.

Fick ett samtal idag som gjorde mig glad, mormor hade fått mitt brev som jag skickade som Krya-på-dig-present som bl.a. innehöll en skiva med soundtracket till "Mamma Mia-filmen" (som hon, jag och mamma såg på bio förra sommaren). Hon var jätteglad och det är verkligen roligt att kunna göra något för nån annan :) Tack vare det känner jag mig glad, trots illamående och stundande jobb.

Här kommer några bilder, efter viss filtrering ;)

Sofhia & Fanny, Issa & Sofhia, Veronika & jag (den enda bild där jag såg någorlunda ut :P)


Åsa

Tack för kommentaren på frankobianca! Jag skrev svar på din kommentar där :)



PUBLICERAT: 2009-07-29, 16:45:00 | URL: http://frankobianca.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: