2009-10-27
 13:52:58

...


Det är en jättefin höstdag ute, solen skiner och jag har haft två hela dagar att läsa på inför examinationen på fredag men inte kunnat åstadkomma någonting. Har återigen hamnat i en svacka och är mest ledsen hela tiden. Undrar varför det alltid blir så här. Antar att det är flera olika händelser som skett under senare tid som utlöst det hela. Utanför lyser trädens färger men jag ser bara gråa nyanser. Det finns ingen energi att hämta någonstans.


Maja

Jag har en likadan period just nu... För mig känns det lite som att det ena ger det andra på något sätt. Jag har heller ingen ork eller framförallt lust till nånting egentligen, vilket leder till att allt bara känns jobbigt... Kanske är det hösten i allmänhet och framförallt mörkret som sätter i gång det hela?


Tord

Ger min älskade favvisdotter en jättestor pappakram!



Kom bara ihåg en sak - när det känns botten så finns det bara en väg kvar - Uppåt!



PUBLICERAT: 2009-10-27, 20:32:45 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Froggen svarar

Maja: Vad tråkigt att du också känner så, det är verkligen påfrestande. Säkert påverkas vi av hösten och mörkret jättemycket, men kanske också från stressiga perioder p.g.a. skolan. Hoppas att du snart känner dig bättre igen. kram



PUBLICERAT: 2009-10-27, 21:19:43 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: