2010-02-24
 17:46:55

Sjukt trött på att vara så sjukt trött

Imorgon är det tenta och jag har pluggat alldeles för lite. Jag har verkligen försökt, men har haft så fruktansvärt lite energi senaste veckan att det är löjligt... Idag har jag tex druckit 2 kopppar kaffe (brukar annars undvika det), 1 glas berocca, 2 koppar thé, 1 glas apelsinjucie samt sovit middag en halvtimme, tagit en kort promenad men är ändå helt svimfärdig av trötthet. Jag vill bara kunna plugga, så fruktansvärt frustrerande att ha viljan men inte orken! Kan iofs bero på att jag vaknar mitt i natten och har svårt att somna om + att jag förmodligen har järnbrist, men ändå. Önskar att allt bara kunde bli bra nån gång!

Lite positivt för att väga upp allt gnäll: Solen sken idag. Mitt humör blir bättre av kaffe. Jag trivs jättebra att bo hos mormor och jag behövde verkligen ett miljöombyte. Var på världens bästa tjejmiddag i lördags och på fredag ska jag träffa Lenita. Snart är det min första riktigt lediga helg på länge! ♥


Åsa

Har du provat Chi san? Inte för att jag har gjort det, men ändå! :) Mamma tycker den där varianten mot förkylning hjälper.



Dina magpiller verkar lika mina Bifolac nu, det är ju också såna snälla bakterier. Dock finns det olika bakterier. Undrar hur man gör för att komma på vilka som passar en bäst!



PUBLICERAT: 2010-02-24, 20:10:26 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Tord

Vi går mot ljusare tider, så även du!

Kramiz!!



PUBLICERAT: 2010-02-25, 23:36:29 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Elise

Jag äter D-vitamin som kosttillskott, många nordbor har brist på D-vitamin just nu eftersom man normalt får det från solen. Känner mig lite piggare faktiskt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: