2010-12-19
 21:18:20

Fjärde advent och lite saker som hänt


Here we go again...
Som sagt får jag inte riktigt till det här med bloggandet av nån anledning, fast jag gärna vill. Det får bli som det blir helt enkelt. Har haft funderingar på att starta ny blogg och börja om från scratch, gillar egentligen blogspot bättre (fast där måste man logga in för att kunna kommentera)... För tillfället läser jag hellre (läs: drömmer mig bort hos) andra bloggar än bloggar själv. Ni som har facebook kanske märkt att jag är ganska flitig med statusuppdateringar där, det har känts mer enkelt och lättillgängligt... Nackdelen är ju att de som inte har fb kan ta del av det. Har även haft funderingar på att börja med twitter, men jag vet inte... Får se hur det blir. Mycket snack och lite verkstad kan man säga :P


Nåväl, hösten/vintern har bl.a. bestått av:
  • Svampplockarhelg på landet med Maja
  • Fortsatt smyckespysslande/skapande (min nya hobby)
  • Några fikastunder med fina vänner
  • After Work (AW) med klassen
  • Massageutbildning (så snart är jag diplomerad massör - det ni! ;))
  • Håkan Hellström på Scandinavium med Sara
  • Bo Kaspers Orkester på Lisebergshallen med M
  • Jul på Liseberg
  • Ettårskalas för kompisarnas dotter
  • En jätterolig praktikperiod
  • Och så en del plugg förstås...




Såhär ser årets adventsljusstake ut. Alla delar är köpta i butiken Ljus och fägring (som har rea då den tyvärr ska stängas ned) vid Järntorget. Det vita i botten är (resterna av) "fusksnö" - ett slags kemiskt pulver som blandas ut med vatten och poff så förvandlas det till snöliknande mojs. Ganska fräckt faktiskt, men tyvärr avdunstar det rätt snabbt. Hoppas ni alla får en riktigt fin och GOD JUL!


Tord

Du har ju blivit ett år visare och sötare oxå!

Glöm int´ de!



PUBLICERAT: 2010-12-20, 19:40:50 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Maja

Svampplockningen får vi göra till en årlig tradition tycker jag, det var himla mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: