2011-02-21
 22:06:45

Ett stycke kryptisk, melankolisk läsning...


...är kanske inget man vill sätta tänderna i efter ett långt blogguppehåll. Dessvärre är det allt jag har att komma med för tillfället. Själv förvånas jag mest över att jag trots allt ändå fortsätter skriva. Även om jag egentligen borde gå över till den privata bloggen, för jag känner att det nu - mer än någonsin - är läge för det. (Hur många/vilka skulle isf vara intresserade av lösenordet dit nu igen?)

Det har hänt alldeles för mycket på senare tid som lett till jobbiga situationer och känslor. Mer om det kan jag inte skriva här och nu. Jag önskar att jag kunde fylla ut denna blogg med fina färger, vårkänslor, solsken, egenknåpade smycken och glada ting... Men förhoppningsvis blir det ljusare snart, på alla plan.

Om jag fortsätter hoppas och längta, kanske drömmarna slår in till slut..?





Åsa

Lösenord till mig!

Det är inte lätt när det händer sånt som drar ner en, inte lätt att påverka. Men försök iaf att se det som är bra också och göra sånt du vet du blir glad av. Lite lite hjälper det!


Maja

Kramar i massor till dig vännen! Du vet vart jag finns om du behöver spy av dig nånstans, det är bara att ringa! Jag vill gärna ha lösenordet såklart.


Tord

Efter en lång vinter så kommer det vår och sommar. Så glada färger står för dörren / Kram från farsgubben



PUBLICERAT: 2011-02-25, 09:55:11 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
*lenita*

Live Through This Baby!!

kramar din ängel...


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh precis så tycker jag om rosa också!

har du en skön fredag?



PUBLICERAT: 2011-03-04, 17:32:59 | URL: http://pyttis.blogg.se/
Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film eller dagens låt :)

Det är bara att tipsa om en film eller låt i respektive inlägg :)

Är du med i båda så har du större chans att vinna :)



PUBLICERAT: 2011-03-23, 12:04:19 | URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Mysan

Många varma kramar till dig . Jag skulle vilja ha lösen :)(L)



PUBLICERAT: 2011-04-17, 18:20:30 | URL: http://lovingyou8.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: