2010-07-28
 00:11:28

Jag lever, det är bara bloggen som är död

Efter en intensiv jobbvecka (50 timmar och knappt nån ledig stund) och två omgångars förkylningar känner jag att det kanske är dags att uppdatera min tappra lilla läsarskala om mitt ack så intressanta liv.

Skämt åsido. Den där riktiga orken/viljan har inte riktigt viljat infinna sig ännu. (Och då syftar jag inte enbart på det här med bloggandet). Ett ord som kunnat beskriva min sommar hittills är trötthet.

Jag är dock mycket glad och nöjd över mitt nya jobb och att jag trots allt har kunnat uppbåda tillräckligt med energi för det. Konstigt det där, men det är som att man ibland har reservbatterier dolda någonstans i kroppen. Ett mindre stressigt (såväl fysiskt som psykiskt och emotionellt) arbete var precis det jag behövde just nu.

I övrigt har sommaren förflutit som den brukar: den mesta tiden har gått åt till jobb, några få vännerträffar har också hunnits med, ett och annat badkrukigt dopp, svettiga cyklingturer, solbränna à la danmarks flagga, lite reashopping, ambitiösa planer som till största del (hittills) inte hunnits sättas i verket.

Idag var jag iaf på Asperö med min fina Sara! Dagen till ära hade vi lyckats välja exakt samma outfit (lyckligt ovetande) och såg därefter ut som ett radarpar à la mellanstadiedisco. Men det var bara till att gilla läget och bjú på det ;)



Tord

Samma outfit????

Hur fick ni plats i det ?

Folk måste ha trott ni var siamesiska tvillingar jöööö!!

Pözz gumman lella



PUBLICERAT: 2010-07-28, 01:23:22 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Frida

Pappa, din tönt! :P



PUBLICERAT: 2010-07-30, 18:26:34 | URL: http://froggen.blogg.se/
Tord

Lägger till tönt till den listan med namn som finns på mig. Varav de flesta börjar med gubb- eller fars-.

Gillar dig med



PUBLICERAT: 2010-08-05, 16:08:03 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: