2008-08-19
 10:12:52

Attans

Varför lyckas jag inte ens lägga upp en användarbild på min blogg? Det börjar ju bra det här... Och jag som har så stora ambitioner och planer och tror mig kunna greja en helt egen bloggdesign, som det är nu fattar jag inte ens hur man redigerar teckensnittet. Yes.

Nu ska jag strax iväg, ska åka till körskolan med blommor och tacka! Tog mitt körkort i torsdags, efter mycket slit, underbart! Skulle vilja hitta nåt fint att ge till min underbara körlärare Camilla också, utan henne hade det aldrig gått! Hon kändes mer som en personlig coach för mig faktiskt :) Kommer sakna att köra med henne... Får se vad jag hittar på.


Åsa

Jag fattar inte heller hur man gör bloggen lite snygg... eller, du har ju fått till det nu verkar det som. Men jag kan inte.



PUBLICERAT: 2008-08-19, 11:22:52 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: