2008-08-21
 11:30:39

Blogga är ute

Hm, så har man precis börjat blogga och får syn på följande.

Men de skrev inget om att frogga, right? ;)


Stina

Känns en utbildning inte rätt så måste man ju våga byta, det är ju ändå något man ska jobba med större delen av sitt liv. Vet många som fortsätter läsa trots att de vantrivs och mår skit för att de är rädda för vad folk ska säga om de hoppar av..



Jag har velat fram och tillbaka så mycket att folk inte orkar bry sig längre. Många tror att jag kommer hoppa av denna utbildning också. Och det var nära att jag gjorde det nu i sommar. Men programmet är så pass brett att jag tror det passar även en "velpelle" som mig..=)



Hoppas du ska trivas på arbetsterapeut, annars är det ju bara att prova något annat!



Kram



PUBLICERAT: 2008-08-21, 11:50:12 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Jennie & Exxa

Det är bara att satsa! Ångrar man sig får man hoppa av. Arbetsterapeut låter intressant, själv ska jag läsa till kbt terapeut :)



PUBLICERAT: 2008-08-21, 13:47:50 | URL: http://exxa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: