2008-08-27
 00:20:09

Det där med självdisciplin...

...är nog inte min starkaste sida, nej. Nu sitter jag här och ska upp om 5,5 timmar och jag har sovit dåligt de senaste nätterna... Jag var ju bara tvungen att ha en kopp blåbärsthé med honung (mmm!) och sen var jag ju bara tvungen att kolla in bloggar och (b)logga in här... ← Dåligt skämt = trött Frida.

Och på tal om disciplin:



Det var trevligt ute i skogarna, men jag önskar (som alltid) att jag kommit ut tidigare och ångrar det verkligen... Det blir så kompakt annars. På ca ett dygn hann jag med följande:
-Baka äppelkaka två gånger
-Hälsa på pappa
-Hälsa på farmor
-Hälsa på annan släkting
-Köra från Hindås till Mölnlycke och tillbaka
-Köra till Borås (och köra FEL ensam med endast en sur icke-kartläsande katt i bilen) och tillbaka
-Plocka kantareller
-Läsa ut min bok (på bussen hem)


Ändå fanns det mycket mer jag hade velat göra... som att umgås mer med familjen, stanna upp och bara ta det lugnt...


Nu ska visst pappa börja läsa min blogg också... Känns ju... bra (Hej pappa :D)

Nattinatt ♥


Hanna

Jag känner så läskigt väl igen mig..nu sitter jag oxå här framför datorn..total sömnbrist, ska upp om inte alls många timmar. Har en jättelång dag med två jobb och hårddansträning. Inte gjort nåt. Men känner att jag måste få tid till att ta de lungt oxå. Svårt att prioritera när inte tiden räcker till! Puss kram



PUBLICERAT: 2008-08-27, 00:44:54 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: