2008-08-22
 18:11:30

Fredagsdepp

Idag har jag städat mest hela dagen. Känns som att jag har blivit lite deppig nu igen, men försöker vara pepp och inte depp. Har bara ingen riktig ork eller viljestyrka. Känns lite tungt.

Så här glad försökte jag se ut igår utanför Liseberg iaf:



Det kanske bara är en tillfällig svacka, litet snartslutpåsemesternochenveckakvartillskolstart-ångest.

Dagens bästa:
  • En jättefin körkortsgratulation från finaste mormor på posten :)
  • Solsken
  • Söta bloggkommentarer
Snart ska vi gå en liten promenix och hyra film + köpa tacosingredienser. Jag har massor med recept hemma + i datorn men absolut ingen fantasi eller ork att testa nåt nytt. Tacos och fredagsfilm är ju aldrig fel iofs :)

Hoppas ni får en fin fredagskväll! ♥


Åsa

Jao, fast alltså, jag har ju gjort så att skriver man i min blogg så svarar jag där, och för samtalet där, eftersom det man kommenterar rör innehållet i min blogg.. Men okej, ska försöka komma ihåg att svara här...

Mysigt med Liseberg! Just precis här händer det inget nu, tråkigt! Borde såklart tagit mig någonstans, men jag är som jag är :/


Hanna

Vad otroligt vacker du e kusin!



PUBLICERAT: 2008-08-23, 03:03:55 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Stina

Hoppas du känner dig piggare idag och får en riktigt mysig lördag!



Kram





PUBLICERAT: 2008-08-23, 10:51:03 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: