2008-08-21
 14:34:24

Froggjogg

Tjoho! Har lyckats ge mig ut på den obligatoriska joggingturen (men jag längtar tills jag ska börja träna "ordentligt" på nåt träningscenter, det är det enda som biter på mitt fläsk). Lyckades även lämna tillbaks filmen vi såg igår: Just like Heaven. Vi brukar annars inte se romantiska komedier, det brukar mest bli sci-fi/actionrullar. Jag brukar själv gilla sådana filmer, men ibland känner man för nåt litet mer lättsmält helt enkelt.

Nu ska vi snart åka iväg till Liseberg, tjoho! :)


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så jättemycket gumman! jag blir verkligen glad i hjärtat av så söta kommentarer! massa kram till dig!



PUBLICERAT: 2008-08-21, 15:46:41 | URL: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: