2008-08-19
 16:42:07

Hjälp

Det är fantastiskt kul att frogga - men jag blev just lite rädd när jag verkligen insåg hur tidskrävande det är! Jag vill ju blogga om allt, men samtidigt hinna med att läsa en massa andra bloggar och kommentera och fota och lägga upp bilder, men just nu tar det hundra år att fatta hur allt funkar för jag är så trög! ;P

Varför kan jag aldrig fatta mig kort? Jag kommer skrämma bort folk från min frogg med det här ordbajseriet :D

Jag har iaf varit på körskolan - köpte blomma + choklad till skolan och halsband + personligt kort till Camilla. Tyvärr var hon inte där när jag kom :(

Snart ska jag och pojken iväg på restaurang och bio! Vi ska se "The Dark knight". (Nån som sett den?)

Såhär ser vi ut tillsammans (bild från i söndags):

Jag ser aningens fet ut men det passar ju in i grod/paddtemat :D

Hej så länge!


Åsa

Haha, Frida, det är inte så allvarligt att blogga. Okej, min blogg hade kunnat vara bra om jag försökte lite mer, men så noga är det inte. Viktigast är att man skriver. Jag kommer läsa hur mycket du än ordbajsar ;)



Vad tyckte du om The Dark Knight? Jättebra, tycker jag! Heath var fantastisk.



Du ser inte ett dugg fet ut. Du ska vara snäll mot dig själv juh!



PUBLICERAT: 2008-08-20, 00:22:52 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Vicki

Du ser inte alls fet ut, du ser ju jättesöt ut ju, ett av de bästa bilderna jag sett på dig faktiskt :)



Visst var The Dark Knight bra!? Heath Ledger är ju helt fantastiskt underbar!


Frida svarar

Vicki: Tycker du det? Tack :) Ja, han var jättebra!



PUBLICERAT: 2008-08-23, 12:28:42 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: