2008-08-23
 14:00:23

Listigt värre

Jag mår inget vidare idag tyvärr.
En liten lista kanske kan pigga upp:


Jag förra helgen

Fyra jobb som jag har haft:
Lagerarbetare på Alberts Kontorvaror :)
Julkortssorterare på Posten
Vårdbiträde på äldreboende
Dagisvikarie

Fyra filmer jag kan titta på - om & om igen:
Harry Potter-filmerna
Amelie från Montmartre
The Matrix (och andra bra sci-fi-filmer)
Grease (och liknande romantiska filmer)

Fyra platser där jag har bott:

Lägenhet i Göteborg (som bebis)
Hus i Hindås (två olika)
Lägenhet i Hindås (två olika)
Lägenhet i Frölunda

Fyra färger jag gillar att klä mig i:

Svart
Vitt
Rosa
Grått

Fyra färger jag inte klär i:
Beige
Orange
Knallrött
Brunt

Fyra tv-serier jag gillar:

Miami Vice ;)
The Simpsons
SATC
4400 (och andra sci-fi-serier)

Fyra platser där jag varit på semester:

Grekland (Kreta)
Frankrike (Paris)
Danmark
Malta

Fyra sajter jag besöker dagligen:

Metro
Google
Blogg
Youtube

Fyra favoriträtter:

Kycklingrätter
Pajer
Grillspett
Fläskfilé

Fyra saker jag helst inte äter:

Korv
Senap
Majonäs
Snigel

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
På något varmt ställe, t.ex. Hawaii
I en solstol
Under en palm
Nära en pool


Ja tack! (Bild från vår Grekandsresa i juni)


Åsa

Nej det är lugnt, jag kan svara här, det är ju lätt gjort, med din länk och allt.

Hoppas du piggnar till snart! Pepp pepp!



PUBLICERAT: 2008-08-23, 15:06:08 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: