2008-08-20
 15:34:41

Segur Fridur

Idag är en seg dag. Jag har inte lyckats åstadkomma mycket alls (hittills). Jag måste vara expert på att bränna tid. Men men, dagen är inte slut än! Än finns det tid kvar att utnyttja!

Eftersom jag älskar listor, passar det fint att publicera en dagens-to-do:
  • Städa (så mycket som möjligt, det är katastrof här hemma)
  • Kolla upp studielitteratur
  • Kolla upp träningscenter
  • Fixa med viktiga papper och kvitton (har skjutits upp alldeles för länge nu)
  • Ringa pappa
  • Fota
  • Maila
  • Promenad till Posten + Järnia + filmhyrning
  • Dagens sit-ups + benträning
  • Tvätta
  • Kolla på photoshop etc med M
Får se hur mycket (om ens något?) som hinns med i denna sengångartakt.

För att lätta upp stämningen lite bjuder jag på en out-fit (fast det får bli lördagens, i brist på annat):


Jag ber om ursäkt för det urusla kvaliteten, jag har uppenbarligen inte lärt mig behärska M:s avancerade kamera.

Klänning: Gina Tricot
Halsband: Glitter
Leggins: BikBok
Benvärmare: Vet ej, troligtvis från nån dansaffär på slutet av 90-talet när jag gick på mellanstadiet, skabbigt värre.
Underkläder & strumpor: Minns ej, kanske H&M?
Skor: DinSko
Smink: The Body Shop
Överlägset ansiktsuttryck: För Mycket Vin Till Maten :D
Kamera: M

Mina föresatser att ha en modeblogg ser ju verkligen goda ut ;)


Evelina - newlywed <3

hej sötaste!

vad roligt att du lämnade ett spår efter dig!

Är precis som du ett listfreak, du skulle se min almanacka... =)



kram!



PUBLICERAT: 2008-08-20, 16:50:32 | URL: http://evelinas.blogg.se/
Hanna

Vilken bra blogg du har! Väldigt intressant å läsa..du e grym på å skriva! Puss kram



PUBLICERAT: 2008-08-20, 21:41:46 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Stina svarar

Tack! =)



Vad studerar du till?



Kram



PUBLICERAT: 2008-08-21, 11:08:13 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Stina

Lycka till på tävlingen, du är den första deltagaren!



kram



PUBLICERAT: 2008-08-21, 11:10:06 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Stina

Aha arbetsterapeut, det var jag också inne och valde mellan innan jag bestämde mig för socionom. Trivs väldigt bra med utbildningen, men tycker det är lite dålig planering ibland. Vissa gånger är man superstressad och har massor att göra, medans andra gånger är det så slappt att man blir less.. Men överlag så går det riktigt bra!



Känner igen det där med att byta spår, har hoppat av två program och läst några kurser innan jag hittade rätt..



Kram





PUBLICERAT: 2008-08-21, 11:24:52 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: