2008-08-29
 08:49:25

Sömnigt värre

Idag är jag trött. Kunde inte somna igår, somnade runt 3-tiden inatt, och vaknade (av väckarklockan + telefonen) kl 8. Ska snart cykla iväg och handla (det som jag inte orkade ta igår med all annan packning), får hoppas jag piggnar till då!

Idag har jag introduktionsmöte i skolan, min första dag på arbetsterapeutprogrammet så att säga. Nu blev jag plötsligt nervös :S

Min vana trogen publicerar jag ett youtubeklipp då jag inte är i stånd att skriva så mycket i detta yrvakna tillstånd ;)


Älskar brytningen vid 2:51, helt plötsligt blir det 80-talsdisco mitt i balladen ;)

Har börjat lyssna mycket på Lionel Richie ♥ Precis som pappa gillar jag hans musik.

Nope, got to go! Ha en bra dag alla ♥


Åsa

Ja jag är sjukt glad att jag inte kör i Göteborg! När jag var där var det ju bara till att åka med och se glad ut, ingen aning om var jag var... :) Men den här lilla stan borde jag ju hitta i, men har man inget lokalsinne så... Tyvärr har jag lite problem att läsa skyltar också har jag märkt. Det är så mycket att tänka på!



PUBLICERAT: 2008-08-29, 12:16:07 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Stina

Hoppas det går bra första dagen på programmet!



Kram



PUBLICERAT: 2008-08-29, 12:38:43 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: