2008-08-31
 06:16:36

Late update

Äntligen kan jag blogga! :P När jag kom hem från jobbet igår visade det sig att min laptop bestämt sig för att dö. Litegrann. Sedan lyckades M återuppliva den trots allt, vet inte hur många liv den här stackarn har egentligen ;)

Senaste nytt:
Fredagen var en händelserik dag. Först var det introduktionsmöte i skolan. Det gick bra, och jag fick en väldigt positiv uppfattning av institutionen, klassen och programmet. Allt kändes mycket mer välorganiserat än på min förra utbildning. Vi ska tydligen bli "nollade" också, men det verkar vara ganska roliga aktiviteter på nollningsschemat, så som sittningar med olika teman, pubrundor osv. Dessutom är mycket i samarbete med Chalmers. Dock fick vi en massa papper, vilket kändes onödigt - de borde faktiskt tänka mer på miljön! :S



Senare på kvällen hade jag körkortsfest för några vänner. Det blev väldigt lyckat, med både guitarr hero och dancing stage :D Tyvärr kunde inte alla komma men vi blev ändå 9 pers och det var jättetrevligt. Tack alla! :)

(Anledningen till att det är så mycket tjat om mitt körkort är att det tog mig sammanlagt två år, inklusive två st halvårslånga uppehåll, att lyckas ta det. Detta eftersom jag försökte ta det när jag precis flyttat hemifrån och försökte hinna med körlektioner, övningskörning i Hindås samtidigt med studier och jobb vilket blev lite svårt... Nu är det dock fixat och det har vi firat :D)

Nu ska jag strax iväg och jobba, känns som om jag nyss kom från jobbet (jobbade till kl. 21 igårkväll) så jag får uppdatera mer med bilder och sånt sedan! Känner mig verkligen som en zombie idag, har (återigen) sovit dåligt de senaste nätterna...

Ha en bra dag alla ♥


fannie

grattis till kortet (igen)! kul m blogg, nu vet man var man har dig igen, haha ;) ha en soft vecka i skolan, hoppas du trivs lika bra som första dan (o jobba inte för mkt :S ) kram!


Frida

fannie: Tackar igen! Och tack för vernissage-inbjudan! Vi ska försöka se till att komma :) Tackdetsamma, hoppas du ska trivas med din utbildning! Kram



PUBLICERAT: 2008-08-31, 17:16:01 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: