2008-08-24
 14:00:07

Yellow sunday

För mig är söndagar gula. Allways been. Fast tisdagar också, men de är mer starkt gula. Söndagar har en mer ljusgul nyans. Pratade nyligen om det där med veckodagar och färger med några vänner. Alla hade vi olika färger som vi tänkte oss på olika veckodagar, en del gemensamma men inte alla. Låter det konstigt? ;) Det är inte alla som sätter färg på sina dagar, min sambo verkade tycka jag var knäpp när jag nämnde det. (Till saken hör att jag aldrig riktigt gillat söndagar. Eller tisdagar. Eller färgen gul.) Nåja, nog om detta! ;)

Några saker jag fått på senare tid:


Blommor från M:s mamma
i "körkortspresent"


Kort från mormor,
bil + kort från M:s mamma,
örhängen från mamma


Söt liten verktygshammare
från mamma, som går att
plocka isär till två skruvmejslar.



Plasthammare som jag fick av min yngre bror
på Göteborgskalaset, där han vann den ;)



Snart ska vi ta oss iväg på en liten cykeltur är det tänkt. Hoppas det blir snart, för vi får inte bli för sena ikväll. Imorrn börjar sambon jobba igen (jag börjar först på onsdag), men jag tänkte också försöka vända rätt på dygnet igen.

Hej så länge


Åsa

Du som brukar vara så huslig, vad har hänt? Dags att baka lite igen tycker jag! ;)

Ja... jag är också duktig på att skriva listor, men något sämre på att hålla koll på dem...



PUBLICERAT: 2008-08-24, 16:22:55 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Anonym

Vilken fin hammare, en sån vill jag ha.. Blir kanske roligare att spika då!



Hur mår du idag?

Ha en så mysig kväll!



Kram


Stina

Hmm, jag är den anonyma...=)



PUBLICERAT: 2008-08-24, 20:04:59 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: