2008-12-17
 11:24:29

Ett livstecken

Jag har verkligen varit världssämst på att blogga på senare tid. Har varken haft tid eller energi. Bilder har det också blivit ont av, eftersom jag fortfarande inte har nån kamera (får fixa det efter jul) och M:s är så jobbig att ladda över bilder från.

Lite saker som hänt:
  • Vi har fått en bil (från M:s ena syster) som vi ska hämta på lördag :)
  • Första psykologikursen är avklarad, nu är det tentaplugg inför nästa kurs som gäller
  • Jag har fyllt år igen och blivit firad av både vänner och närmsta familjen (har märkt att det inte är lika kul att fylla år längre, känner mig mest gammal...)


Jag o Petra på min 20-årsdag för 2 år sedan
(då var håret ännu mörkare)
 
Födelsedagsfesten i år blev tyvärr inte riktigt som jag tänkt mig, eftersom det blev alldeles för kort för de som inte skulle med ut medan andra ville ut tidigt. Det är alltid svårt när man vill allas bästa... Men det kommer fler tillfällen och då ska det bli bättre och längre!

Nu ska jag sätta mig och plugga, blev just tvungen att jaga rätt på en förrymd hamster i hela lägenheten :P Ha det bra ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: