2008-11-04
 21:49:08

Ett grodspår bland löven

Känner för att lämna ett litet spår efter mig. Det är så tråkigt bara att blogga utan bilder (=avsaknad av egen fungerande kamera) och ju mindre jag bloggar, desto färre läser och ju färre som läser desto mindre bloggar jag... känns det som :P




Eftersom jag gillar att lista saker får det bli lite listigheter ikväll! :D

Det är mycket jag skulla behöva just nu:
  • En ny laptop (som jag troligtvis kommer få inom snar framtid när M får sin nya)
  • En ipod/ny mp3spelare
  • En ny kamera
  • Pengar så jag har råd med ovanstående ;)


Just nu längtar jag efter:
  • Att få sticka klart min fina påbörjade halsduk :)
  • Att påbörja fler kreativa pysselprojekt
  • Morgondagens träningspass
  • När morgondagens föredrag i skolan är överstökat
  • Nästa vecka = slut på gamla kurser och början på ny spännande psykologikurs!
  • Söndag = min första lediga dag på typ 3 veckor!
  • Att få tid till att ta ett varmt bad (har haft fullt uppvarenda kväll och tog faktiskt inte det där badet jag sa att jag skulle göra för ett tag sen, har inte badat sedan innan dess nån gång...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: