2008-11-21
 18:31:57

Feeling blue

Nähä, det blev ingen träning för mig idag. Vet inte hur men jag lyckades ta fel på tiden och missade det. (O nästa pass var inställt). Trots att jag förberett mig i tid och från början tänkt rätt. Suck. Min hjärna fungerar inte under stress, jag blir helt snurrig. Två gånger innan har det hänt att jag kommit en timme för tidigt till gymmet för att jag fått för mig att klockan är en timme mer och därmed skyndat mig i onödan... Det här är inga bra tecken.

Jag har dessutom kommit efter i pluggandet, eftersom jag jobbat vid flera tillfällen när jag hade behövt plugga. Får försöka läsa ikapp i helgen, men jag har svårt att koncentrera mig när jag känner att jag har så mycket att göra. Felet jag gjort är (som vanligt) att tro att jag ska få så mycket annat gjort utöver pluggandet. Det går inte och jag vet det innerst inne. Men jag vill ju hinna med så mycket och jag känner att jag måste.


Bild från min&pappas ballongfärd

Det här var inte min dag helt enkelt. Fast det säger jag ju alltid nuförtiden. Inte min vecka då, eller månad, år, liv. Inte mitt liv. Fast det är det ju tyvärr ändå :P

Nej, nu ska jag försöka ta det lite lugnt. Ta ett varmt bad och pyssla lite. Snart kommer M hem och då blir det mysfredag. Imorgon får det bli en morgonpowerwalk med stavarna som kompensation. (Dessutom känns det säkrare med stavar p.g.a. halkan) :P




Palmensita

Gumman, varför känner du så mycket press att göra saker? Ta hand om dig, ta en dag i taget och tänk att du får faktiskt lov att bara vara utan att göra ngt alls. Det där med ett varmt bad låter bra! kram på dig



PUBLICERAT: 2008-11-22, 11:10:57 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Åsa

Ja på Systemet måste man ju visa leg, om man är typ under 30 (och jag är ju i stort sett 20;)), fast jag handlar aldrig där... menade mest att om jag ska få visa mitt fina leg så får jag väl gå dit...

Nej jag har bara kört en gång sen jag fick körkortet, har ju inte tillgång till bil och inte beroende av det heller. Jag har också bara fått en bok :(



Spårvagnar är så fina! Vi har bara fula gröna stadsbussar :(



PUBLICERAT: 2008-11-22, 21:59:10 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Stina

Känner igen mig så i det du skriver, man vill hinna med så mycket att det slutar med att man hamnar efter istället..



Hoppas du får en trevlig söndag!



Kram



PUBLICERAT: 2008-11-23, 13:01:05 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: