2008-11-19
 08:41:52

Liten update

Har varit vaken i två timmar nu men känner mig fortfarande yrvaken. Fastighetsskötaren kom vid 7-tiden och fixade några trasiga fönster så jag tvingades gå upp i tid iaf! Måste verkligen börja plugga strax! Tänkte bara ta en liten update först.

Saker som hänt lately i mitt (synnerligen händelserika) liv:
  • Har fått en ny laptop! (M:s gamla, men den är så gott som ny!)
  • Har fixat lite i hemmet med M: satt upp nya gardinstänger, lampor o tavlor
  • Varit på Ullared och shoppat julklappar + en hel del kläder (igårkväll) ;)
  • Köpt en fin Friisväska ♥
  • Börjat kolla på soffor med M



Bild från Mio


Saker som bör hända omgående:
  • PLUGGA, plugga, plugga
  • Putsa fönster
  • Städa, städa, städa
  • Ladda över bilder från M:s kamera till laptopen (o göra inläggen mindre torra)
  • Orka ha en roligare blogg
  • Fatta bättre hur den nya laptopen funkar
  • Köpa en kamera
  • ...


Fru Evelina

vilken fin soffa! vi har en från mio och den är super! lite mer kvalitet än ikea tror jag =).

kul med ullared, jag vill också dit igen haha!

du får visa bild på det du shoppat nyligen =)



kram



PUBLICERAT: 2008-11-19, 09:42:13 | URL: http://evelinas.blogg.se/
palmensita

Verkar som att du har fullt upp mest hela tiden! Om jag ska ha en ny soffa nån gång ska jag definitivt ha precis en sån som du lagt in bild på. Sjukt skönt å kunna ligga i soffan! jag har själv kollat på såna soffor jättelänge, å drömt!



PUBLICERAT: 2008-11-19, 10:30:11 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Fru Evelina

haha ja de fanns när vi var där också =)

fast denna köpte vi här uppe! men vi köpte en svart med vit stjärna på där =)

de har mkt fint nuförtiden!



sov gott sötnos



PUBLICERAT: 2008-11-19, 22:28:26 | URL: http://evelinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: