2008-11-10
 09:52:29

Nostalgi och helgresumé

Någon mer än jag som minns denna underbara serie som gick på sommarlovsmorgon nån gång på 90-talet?
Brukar få den låten på hjärnan ibland, älskade den som liten & visade nyligen klippet för Issa som kände likadant ;)


Igår var min första riktigt lediga dag på... få se nu... 16-17 dagar :P Det var mycket som skulle hinnas med, men jag orkade inte allt och kom som vanligt i otakt med tiden. Har ändå fått gjort en del denna helg:
  • Stickat klart min halsduk som jag påbörjade i måndags :D
  • Grundlig städning av hela lägenheten
  • Klippt M
  • Tränat Body Pump (precis som jag trodde var det inget för mig, föredrar roliga konditionspass!)
  • Gått igenom min jobbiga lönespec (har såklart fått för lite lön)
  • Fått på dubbdäck på cykeln (okej, det var inte jag som fixade det men ändå ;P)
  • Jobbat :P
  • Tagit mitt efterlängtade bad! ;)
Idag ska vaktmästaren komma hit och laga en grej, sen kommer pappa hit för att bli grattad i efterskott ;) Däremellan ska pluggas och fixas! Psykologikursen börjar imorgon och då ska man ha läst en hel del!


Stina

Hej! Allt bra med dig?

Psykologiboken var inte den roligaste att läsa då jag bara hade två veckor på mig. Men har man mer tid så är den faktiskt ganska lätt att förstå. Dock tycker jag att det borde finns en svensk version!



Vaniljglöggen kan jag rekommendera och även blåbärsglöggen var god, men smakade inte särskilt mycket blåbär..



Kram



PUBLICERAT: 2008-11-10, 17:35:46 | URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm konstigt jag minns den inte..måste varit nån gång under senare hälften av nittiotalet då kanske..



PUBLICERAT: 2008-11-10, 19:42:46 | URL: http://pyttis.blogg.se/
*lenita*

jag minns introt men inte resten :)

kram lenita


Maja

Åh, den serien brukade jag också kolla på! Verkligen nostalgi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: