2008-11-12
 18:03:55

Stress ångest panik stress ångest panik stress...

Hjälp! Jag gick upp kl.8 idag för att hinna med allt, har suttit konstant fram tills nu och ändå bara hunnit med den läsning och de uppgifter som ska var gjorda tills imorgon!

Till på tisdag ska vi ha läst ut i princip två hela böcker + flera kapitel i en fet engelsk psykologibok. Jag ska jobba på lördag och måndag och vet inte alls hur jag ska hinna.

Jag som trodde jag skulle få lite mer tid nu när den här kursen startat, det kan jag glömma direkt. Hur jag ska hinna med alla familje- och kompisträffar + hemmafix har jag ingen aning om >.<

Usch. Å så ringde jobbet och jag var tvungen att tacka nej till att jobba idag em/kväll så nu har jag dåligt samvete, men jag hoppas de fick in nån annan för jag hade inte fixat seminariet imorrn annars.

Har varit übertrött idag men får inte dricka varken thé eller kaffe nu på tre dygn p.g.a. vissa omständigheter... Nu ska jag iaf iväg och träna, steppa loss på brädan ;) Min enda höjdpunkt på hela dan (förutom att vara med M)!


*lenita*

jag tänker på dig min ängel!

kramar & kyssar lenita


*lenita*

varför ser jag henne

så tydligt, en violett doft

leder in till sängutrymmet

där hon med huvudet böjt in mot kroppen

bitit tag i sitt hjärta på ett

oåterkalleligt sätt



(bruno k öijer)


*lenita*

den avlägsna flickan

griper efter sitt synfält

pressar det hårt mellan fingrarna

till ett egendomligt skimmer



(bruno k öijer)


Frida

vad fint vännen! tänker på dig med ♥ puss



PUBLICERAT: 2008-11-13, 09:48:58 | URL: http://froggen.blogg.se/
Fru Evelina

fullt upp för dig gumman! hoppas du tar dig igenom det utan att stressa ihjäl =)

kram



PUBLICERAT: 2008-11-13, 14:49:03 | URL: http://evelinas.blogg.se/
Åsa

Det ÄR plågsamt att plugga, stackare :/ Det borde inte vara så hårt tycker jag.



PUBLICERAT: 2008-11-13, 16:39:50 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: