2008-11-24
 07:51:31

Morgonpigg?

Idag är första tidiga morgonen på länge som jag lyckades ta mig upp utan att känna mig levande död. Nota bene: Jag gick upp halv sju "frivilligt" idag! Har "självdisponibel pluggdag" och ska in till skolan och plugga för att inte bli distraherad av allt här hemma. Ska dessutom luncha med dessa goa tjejer idag (som jag inte sett på alldeles för lång tid):


      Fannie & Petra :)

Sedan ska jag även passa på att möta upp två olika tjejer för att köpa två böcker på eftermiddagen (är duktig och köper nästan alla skolböcker begagnat).

I helgen var jag och M i Hindås och hälsade på pappa o tog det lugnt. Kändes bra att komma bort litet. Passade även på att låna bilen inför ett stundande IKEA-besök :)

Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Mysteriet på Greveholm innan det är dags att bege sig :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: