2008-10-12
 14:32:05

Jag - ett höstlöv?

Här sitter jag och har ätit greksallad till "frunch" - mumsigt värre! :) Igår var jag verkligen helt död när jag kom hem från jobbet, lade mig för att vila en stund och väcktes av M två timmar senare: Klockan är halv sex, du kanske borde gå upp! Ändå var jag zombie resten av kvällen och slocknade rätt tidigt.

Idag ska mycket hinnas med: snart joggingtur med lite ärenden på vägen, sedan plugg, packning, städning och lite annat innan jag ger mig av till Borås igen.

Jag skojade med M efter att ha varit hos frissan och sade "Nu ser jag ut att ha klätt ut mig till ett höstlöv!" (ang. den röda färgen). Det skulle jag inte gjort för nu blir jag kallad för lövet här hemma :P Fast han gillar mitt nya hår och det är ju kul!

Eftersom jag ännu inte fastnat på bild, bjuder jag på lite andra höstbilder från Hindås istället:


Jag hittade fler kantareller än vad korgen rymde


Några smultron hittade jag också!


Mitt höstträd



Fina höstlövsfärger


Åsa

Vad glad jag blir att du uppskattade det!



Vilka fina foton, och vad mycket svamp! Ser ut som du hittat din höst igen :)



PUBLICERAT: 2008-10-12, 18:07:00 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Elise

Då kan han ju säga "I löv you" till dig åtminstone ;)


Åsa

Javisst, det är ju en talang, kom jag på! Att kalla folk lustiga saker, det är ju fantasifullt :)



PUBLICERAT: 2008-10-16, 16:58:00 | URL: http://smasaker.blogg.se/
*lenita*

då får jag se ditt nya hår nästa gång vi träffas,min ängel.

fint foto på höstlöven!

kramar lenita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: