2008-10-17
 19:36:13

Jag vill bo i en svamp, annars blir jag tant!?

Hej kära blogg!

Jag lever, men min laptop gör det nog inte länge till. Den är in a great need of omformatering av hårddisken eller liknande. I tisdags kväll kom jag hem från Borås, sedan dess har jag inte haft tid/ork att blogga. Det var en omtumlande kväll, först krockade pappa o jag med ett rådjur :/ vilket resulterade i att jag missade min buss vilket ledde till att jag sedan fick skjuts till stan av några (för mig) okända pizzeriakillar... Annars har det inte hänt så mycket.

Annars är det mycket plugg och en del träning. Igår var jag på step och idag var det MRL igen. Det är så underbart fantastiskt kul att gå på gruppträningspass! :) Jag är så glad att jag började igen. Men imorgon lär jag ha ont i vaderna igen... Sist jag varit på MRL kunde jag knappt gå p.g.a. värkande vader. Fridas logik: Mage-Rumpa-Lår = Vader?

När jag var hos frisören förra veckan tjatade han om att jag måste använda hårinpackning (vilket jag faktiskt gör), men ofta och länge för att inte förstöra mitt hår (som hans fru har gjort!?), det räcker inte med en halvtimme utan en timme minst! Helst ska jag sova med det under hela natten! (Nu tänker väl alla att mitt hår måste sett ut som en rishög med dessa anvisningar...)

Så nu sitter jag här med världens tant-badmössa (enorm, ljusblå och med en spetsliknande kant) i brist på annat och ser ut som en svamp,allt för hårinpackningens skull. Stackars M som får stå ut med synen av mig ikväll... (Hade jag haft en kamera till hands hade jag kunnat visa er ;))

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll och att ni slipper se ut som tantsvampar. :D
Vill också säga tack för alla fina kommentarer, Lenita mfl


Jag ser mer ut som en champinjon än en kantarell...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: