2008-10-21
 22:04:55

Kvällstankar (i huvudet på ett höstlöv)

Hello ♥

Här sitter jag för mig själv i köket och funderar. M ligger och sover (stackarn var jättetrött idag efter flera nätters sömnbrist +att han går upp kl.6 varje morgon för att hinna cykla till jobbet).

Jag känner mig litet tom för tillfället, som om någonting saknas. Jag orkar inte riktigt med saker som förut (fast det är ändå mycket bättre än förra hösten). I skolan orkar jag inte lägga ner så mycket energi som förut (okej, då gav jag jämt 150% och det var väl det som tog kol på mig), men jag känner att jag borde kunna göra mer. Det är som om jag förbrukat mina krafter på nåt sätt. (Visst, jag klarar av skoluppgifterna, men jag är van vid att ha mycket mer kämparglöd).


Bjuder på en random bild från min & pappas ballongfärd i våras.

Hoppas att det ordnar sig på nåt sätt. Energin kanske hittar tillbaks så småningom. Jag mår ändå inte dåligt, jag mår mycket bättre än i somras och jag är fortfarande supernöjd med utbildningen och klassen ♥ (Så ni behöver inte oroa er... Inte du heller, Fanny :P om du fortfarande läser)

Nu ska jag diska och lyssna på Harry Potter :), sen tänkte jag (för en gångs skull) pyssla litegrann om jag orkar.


Evelina

hej gumman!

låter som stressbiverkningar det där! försök fokusera på att ANDAS och leva i nuet! energin kommer med all sannolikhet tillbaka förr eller senare, bara du börjar slappna av =)



kram!



PUBLICERAT: 2008-10-23, 17:58:37 | URL: http://evelinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: