2008-10-24
 09:12:59

Morgonstund har gäsp i mund

Morning!

Sitter här och morgonsurfar, samtidigt som jag försöker vakna och parallellt skriva klart det sista på min hemtenta. Det går sådär. Jag borde varit klar med den för länge sedan. Har haft 2,5 dagar på mig att slutföra den, men min trytande disciplin har ställt till det för mig. I onsdags var iaf Issa här en stund och förgyllde min dag ♥ Jag har även tränat och påbörjat en stickning! (D.v.s. allt annat än det mest väsentliga) :P

Så här ser jag ut nuförtiden för de som undrar:
  
Jag ser alltid extra fet ut i fjortisspegelbilder (+5kg för bild & +5kg för spegel = +10kg :P)

Idag ska jag in till stan (råkade skriva satan men så illa är det inte :P) och luncha med m&m (mamma & mormor), sedan ska jag vaccineras och därefter jobba... Ska jobba resten av helgen också, därför måste jag kämpa klart med hemtentan nu! Ha en nice fredag! Tjing ♥


Åsa

Om man drar av 10 kg från dina bilder så blir du för smal vännen. Du ser helt perfekt ut!



PUBLICERAT: 2008-10-24, 12:08:04 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: