2008-10-11
 06:19:24

Morning morning

Om inte min laptup hade varit fucked up, hade det funnits många fler inlägg här nu... Den har vid flertalet tillfällen  bestämt sig för att dö mitt i skapandet av blogginlägg (som jag inte borde skriva in direkt på blogg.se, jag vet) eller för att inte tala om hur seeg den har blivit. (Har jag nånsin nämnt att jag att jag inte är morgonmänniska? :P)

Jaja... I tordags var jag hos Frisören Sören (som jag brukar säga) och tog röda slingor (det blev ganska många fler än jag tänkt mig!) och klippte lugg (det skulle varit snedlugg) but I like it! :) Förändring behövs ibland! Bild kommer så fort jag fått kommit i närheten av en kamera ;)

Och på tal om Frisören Sören så kommer det ju givetvis från DLK:s "Hockeyfrilla", som jag nu kom att tänka på, haha:



Fult värre! ;) Som tur var blev det ingen hockeyfrilla, men man kan lugnt säga att luggen chockade mig till en början. När frisören fönade mitt hår fluffade den först upp sig på sidorna à la 80-/90-talsrockbandsfrill. Mindre snyggt :D

Snart ska man iväg och jobba. Kommer nog däcka ganska hårt när jag kommer hem. Sitter och inväntar en rejäl träningsvärk som borde anlända när som helst. Var på gruppträning på Sportlife igår, MRL (Mage Rumpa Lår)... Jobbigt och hur kul som helst! Jag ska köpa kort där nu. Dyrt, men värt! :)


Palmensita

Hahaha du e rolig! (angående håret) ;)



PUBLICERAT: 2008-10-16, 00:41:10 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: