2008-10-31
 07:26:10

Sömndrucken

Satt uppe till 12 med skolarbete inatt, och med stackars Sara som satt på msn och höll mig sällskap! Hon och jag kommer nog båda vara hyfsat trötta idag. Jag borde nog hoppat över träningen igår istället :/ Den här veckan har varit helt galen: har jobbat en kväll efter skolan och ska jobba idag direkt efter skolan igen. De andra kvällarna har jag tränat. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba, sedan på halloweenfest på Chalmers och sen jobba söndag kväll igen. Jobbade hela förra helgen också så jag blir trött bara av att tänka på det :P Ibland är det bättre att bara göra och inte tänka för mycket.

Ser fram emot halloweenfesten iaf! Hoppas jag hinner ta en powernap mellan jobb och fest! :)

Jag ska nog vara nån slags vampyr denna gång också, tidigare har jag varit pumpa resp. vampyr:

 


*lenita*

nu blev jag sugen på en vampyrkyss!

lenita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: