2008-10-01
 18:03:01

Sorry

Sorry för dålig uppdatering, dålig kommunikation (i form av att jag inte hör av mig till folk) samt dåliga svar på kommentarer i bloggen etc.

Den främsta anledningen till min frånvaro är att jag just nu åker som en pingpongboll mellan Göteborg och Borås där jag har min nuvarande praktikplats + en farmor som jag bor hos :)

Tack alla söta för kommentarerna jag fått, tack Lenita för allt fint du skrivit men som jag missat svara på, jag ska höra av mig när jag får mer tid över igen!

Nu kom pappa hit och vi ska äta middag, sen åka till Hindås, sen till Borås... sen ska jag till Hindås igen på fredag, till Göteborg på lördag och till Hindås/Borås på söndag igen, sedan tillbaks till Göteborg på tisdag igen... Ni fattar :P


Åsa

Det låter väldigt jobbigt. Glöm inte att andas vännen!



PUBLICERAT: 2008-10-01, 22:23:44 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: