2008-10-25
 22:21:54

Trötter

Shit, idag är jag trött. Kom nyss hem från jobbet (slutade 20 idag) o sitter redan med laptopen i sängen o ska snart sova. Ska iofs upp tidigt imorrn (börjar 7) så det är lika bra att (för en gångs skull) lägga sig i tid. Att vi får en timme extra under natten skadar ju inte heller ;)

Skulle egentligen behöva vara ledig för städning och plugg, men pengarna behövs verkligen nu när jag inte tar studielån!

Idag har jag:
  • Tränat core
  • Varit på Lindex och köpt en superfin tyllkjol + sjal
  • Cyklat en massa hit & dit
  • Jobbat 14 - 20
  • Inte hunnit med det jag tänkt

Jag är lika trött nu som då! (Men jag sover inte under mattan nuförtiden :P)


Palmensita

Hahaha sover inte under mattan ;) Va kul att du tränar så mkt! Paulinn Ax heter hon. Känner du till henne? Puss kram



PUBLICERAT: 2008-10-26, 17:25:40 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: