2009-08-16
 18:56:59

Färdigjobbad

Så var det sista arbetspasset för i sommar (eller i år!??) avklarat. Jag ska och kan under inga omständigheter tacka ja till jobb under den kommande veckan, jag behöver min enda chans till lite andrum nu! Sedan drar som sagt karusellen igång igen...

Har just belönat mig med ett välförjänt rosa bubbelbad och därefter lyckats skrämma slag på min käre sambo på grund av en ansiktsmask, trots att jag varnat honom innan ;) Han kommer nog aldrig vänja sig vid att se mig grön/vit i ansiktet...

Nu ska jag försöka vara lite kulinarisk (anser min knorrande mage) och slänga ihop nånting av lax, pesto, pinjenötter och fetaost. Hoppade visst över lunchen idag igen. Måste börja bli bättre på det här med att planera mina måltider nu i höst, förhoppningsvis kan min Lagalätt-prenumeration hjälpa mig.


Tord

Betyder det att du lagar o jag äter nu några dagar, eller?


Froggen svarar

Haha, ja du...



PUBLICERAT: 2009-08-17, 20:35:55 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: