2009-08-05
 20:41:09

Hemma igen

Puh, äntligen hemma och fullständigt utpumpad efter Liseberg! Det var MASSOR med folk där, trodde den värsta turistsäsongen var över men icke. I annat fall brukar vi gå när det regnar men såhär i augusti trodde jag det skulle vara hyfsat lugnt trots solsken. Halsontet är tyvärr bara värre och har ätit upp nästan en hel Fisherman's Friend-påse idag :( Hoppas jag är bättre imorrn så jag slipper sjukanmäla mig!

Nu ska jag hinka i mig resten av thékoppen och apelsinjucien som jag försökt kurera mig med, sedan blir det tidig läggdags och förhoppningsvis lite läsning om jag inte hinner däcka.


Hanna

Mums, vilken fin apelsinjos!



PUBLICERAT: 2009-08-06, 15:17:07 | URL: http://www.metrobloggen.se/packleader

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: