2009-08-25
 19:09:44

Ibland...

  • ... tänker jag att jag vill ha en listblogg
  • ... tänker jag att jag vill ha en annan sorts blogg
  • ... vill jag inte blogga alls
  • ... skriver jag bara massa skit
  • ... vill jag blogga för alla
  • ... vill jag bara blogga för vissa
  • ... har jag överfulla skrivblock och överfullt huvud
  • ... tänker jag på hur lustigt det är när ingenting blir som man vill
  • ... inser jag att det märkliga i att ge sina vänner råd man inte själv kan följa
  • ... känns det som om jag inte klarar av det jag håller på med
  • ... orkar jag inte med mitt liv
  • ... känns allting rörigt
  • ... vet jag inte längre vad jag vill
  • ... undrar jag hur det kändes förut och varför jag glömt det nu
  • ... får jag panik och tror att det inte finns någon utväg
  • ... vill jag bli fri
  • ... vågar jag inte vara ensam
  • ... skriver jag konstiga saker utan att förstå varför


Tord

Men jag finns alltid här för dig när du behöver det!

Glöm aldrig det!


Foggen svarar

Tack!



PUBLICERAT: 2009-08-26, 06:30:06 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: