2009-08-26
 06:42:26

Just nu...

  • ... är jag nyvaken/yrvaken
  • ... är jag GLAD för att jag lyckats få ihop en reunion av oss alla fyra tjejer från gamla gymnasigänget, ska bli jättekul på fredag! :)
  • ... orkar jag inte tänka på allt som kändes jobbigt igår
  • ... ser jag fram emot att träna afropowerdance med Issa ikväll ;)
  • ... ska jag försöka fokusera på positiva tankar


Åsa

Kolla, mycket positivt och bra ju! :)



Jag har varken datorn på alltid eller ljudet på när det kommer upp saker, som mail och sånt. Blir bara stressad då! Så sms hade varit bättre ;)



PUBLICERAT: 2009-08-26, 18:50:46 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Åsa

Glömde svara på att det inte är bestämt (vad jag vet) när nya kentalbumet kommer :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: