2009-08-08
 11:45:29

Nu får det räcka!

Fy satan vad det är tråkigt att ligga sjuk! Jag känner att jag kan detta nu -snuva, halsont, hosta, värk, svettas, frysa, nysa - kan jag inte få bli frisk snart? När jag ringde till jobbet innan och sjukanmälde mig inför imorrn också, kände de inte ens igen min röst :(

Jag vill bli frisk så jag åka ut till pappa och plocka kantareller! ;) Nåt solande och badande vågar jag inte hoppas på eftersom det fina vädret är nu...

Det enda som håller mig uppe just nu är att kunna sitta i sängen med laptopen och se på Alla vi barn i Bullerbyn (på dvd) - en av mina absoluta Astrid Lindgren-favoriter någonsin. ♥


Jag vet att berättelsen är väldigt idyllisk, men jag känner ändå ett stort vemod och en önskan att kunna åka tillbaks i tiden när jag ser på avsnitten...


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja är det inte lustigt ändå att te fortfarande för en del är så hmm främmande och "konstigt"?

stackare som är sjuk, jag har också varit sjuk hela veckan.



massa kram!



PUBLICERAT: 2009-08-08, 20:06:45 | URL: http://blogg.veckorevyn.com/garderobsgrubbel/
Åsa

Aldrig kul att vara sjuk, men det är hjälper ju inte att det är varmt och soligt ute :/ Hoppas det vänder snart! Mysigt med Barnen i bullerbyn iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: