2009-08-12
 11:23:44

Mina nya stressmediciner: Twilight och Amelie

Det har blivit mycket skrivet i bloggen på senare tid. Jag är mest glad att bloggspärren har släppt, oavsett om det är läsvärt eller ej kan det kännas bra att få skriva av sig ibland.

Inatt blev det inte mycket sovit. Så kan det gå när man, som så många andra, börjat läsa Twilight-böckerna ;) Började på ettan förra veckan och nu har jag snart läst ut tvåan också. Nåt ska väl vara bra med att bli sjuk.

Nu ska jag fortsätta min never ending-städning och ev. åka o handla. Sen kanske jag kan belöna mig med en titt på den här:          gärna tillsammans med den här:
                                                                            
Har äntligen beställt Amelie            Blev glatt överaskad när jag såg att jag
från Montmartre ♥                              även beställt nya plädar från Jotex :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: