2009-08-11
 18:17:52

Yr i mössan

Jag vet inte vad som hände. Helt plötsligt blev jag alldeles yr och fick en himla huvudvärk och trötthet. Blev tvungen att lägga mig och vila ett bra tag men är fortfarande helt snurrig. Känner mig som en klubbad oxe, hade jag varit i en tecknad film hade jag haft fåglar kvittrande i en cirkel ovanför huvudet. Har fortfarande inte pallrat mig iväg och hämtat paketet, men jag vill ju göra det. Får hoppas jag kan göra det om en stund. Har dessutom råkat tacka jag till att jobba i helgen, på min "semester" så vi får verkligen hoppas jag är frisk till dess. Vet att jag hade behövt vara ledig, men behöver samtidigt pengar :( Det har blivit ännu krisigare här hemma nu, speciellt efter att M fick ett negativt besked igårkväll...


Åsa

Vännen, jag vet vad som hände, du är sjuk och ska inte röra dig, inte ens hämta ett paket! Jag önskar det fanns någon där som kunde pyssla om dig så mycket som du behöver. Du får ta det lugnt nu så du klarar att jobba i helgen utan att ta ut dig helt.



PUBLICERAT: 2009-08-11, 22:38:23 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: