2009-02-23
 21:06:27

2 tentor senare...

Ojsan. Har visst glömt av bloggen litegrann. Typ i 2 veckor. Detta eftersom jag inte haft nåt/haft väldigt mycket liv (beroende på hur man ser det).
Eller för att jag helt enkelt inte haft något att tillägga ;P


Sitter här och borde plugga som vanligt, men dagens MRL-pass (som jag behövt missa under flera veckor nu) tog död på mig fullständigt. Den instruktören är inte nådig :P

Idag började den nya kursen (fysiologi). Vi förstod inte många ord på nån av föreläsningarna och jag var farligt nära att somna 2-3 gånger.
En riktigt bra start med andra ord
.

Har iaf fått vila upp mig under helgen, körde ut till pappa o hälsade på + tog en tur till farmor ihop med bror under helgen. Helhelg hemifrån kan behövas ibland för att koppla bort alla stressrelaterade tankar. Första helgen sen nån gång i höstas utan plugg. Obeskrivligt underbart.

På något sätt börjar ljuset synas i tunneln, som Sara sa idag :) Och som några andra i klassen sa:
- Tur att vi trivs så bra ihop i klassen, nu när vi träffas så mycket! Man hinner ju inte umgås med sina andra vänner.
- Vilka vänner...?

Och på lördag ska det minsann firas (ev. dubbelt upp), då är det en speciell dag :)


Åsa

Hej vännen!

Vad skönt att du låter lite glad trots allt plugg du har. Härligt att du ser ljuset i tunneln nu :) Kram!



PUBLICERAT: 2009-02-24, 11:55:29 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Fru Evelina

härligt att det går bra för dig i plugget =)!

vad händer på lördag?

kram



PUBLICERAT: 2009-02-24, 13:14:53 | URL: http://evelinas.blogg.se/
*lenita*

säg inte att du ska förlova dig/gifta dig?

eller vad är det för en speciell dag att fira dubbelt upp på?

kramar lenita


Froggen svarar

Lenita: Haha, nej nej! ;) Så galen är jag inte. Det är som sagt bara 5 år + annan fest. Kram



PUBLICERAT: 2009-02-28, 10:19:53 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: