2009-02-06
 14:01:33

Glad - för en gångs skull!

Yes! Examinationen idag gick bra (tvärtemot vad jag trodde) och jag fick reda på att jag klarat psykologitentan (som jag också var orolig för)! :) Jag har inte känt mig så här lätt om hjärtat sedan före jul någon gång... (i höstas).

Nu vill jag bara fira detta, men först sova lite, och pyssla och göra roliga saker som jag inte hunnit med. Och städa och göra fint i lägenheten (som mest liknar en soptipp) och kolla på soffor och IKEAsaker och skriva listor och lyssna på ljudböcker och ringa vänner...

Men nej
. Jag kan inte göra nåt av det där för nu måste jag plugga till nästa tenta som jag har på måndag...

Och (de stackars resterande delarna av) min hjärna består mest av vakuum efter all stress och sömnbrist...


Stina

Sv: Ja men precis :D



PUBLICERAT: 2009-02-14, 13:19:04 | URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Stina

Så roligt att det gått så bra och lycka till på tentan! Men du får inte slita ut dig!



Har bytt bloggadress..



Kram



PUBLICERAT: 2009-02-14, 17:14:58 | URL: http://lillabummans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: