2009-02-27
 19:39:39

Iors återkomst

Känner mig inte lika pepp längre - nu är det fredagsdepp istället.
Skolan går skit, fattar inget och orkar ännu mindre.
Letar energi men det finns ingen någonstans just nu.
Orkar inget annat heller. Vill vara glad. Vill ha energi, men nej.
Jag skulle behöva ha en klagomur igen. Eller en KM-blogg? :P
Och jag har börjat sitta på elementet igen i skolan. Illavarslande.
Inte konstigt att mina klasskamrater kallar mig Ior ibland ;)
Pessimist - javisst!


Maja

Åh nej, inte har du väl lust att gå i tvåan på gymnasiet igen? Fast en klagomur vore inte så dumt:P Tänk att det är 5 år sen vi gick i tvåan... men den obligatoriska kladdkaan på elementet saknar jag.


Frida

Maja: Nej, vid närmare eftertanke har jag nog inte det. Ja, usch vad tiden rusar! Kladdkakan kan jag nog hålla med om ;)



PUBLICERAT: 2009-03-01, 21:48:22 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: