2009-02-05
 16:36:46

Till Fanny (med y)

Hej Fanny! :)

Eftersom du verkar vara den mest aktiva(?) läsaren av denna blogg men också den minst inaktiva froggkommentatören så ska du få ett inlägg tillägnat till dig. Snällt va? ;) Det beror iofs också på att jag inte har ditt nummer som nog låg på min gamla mobil (som jag dränkte i ett vattenglas en trött stressmorgon i veckan... en historia för sig).

Hoppas inte du tyckte jag var alltför sur/otrevlig igår i telefon när du ringde från jobbet men som vi konstaterade så var jag trött och stressad (och är fortfarande) :)

Nu får du faktiskt skriva en kommentar annars är du dum! :P


Ps. Nu ska jag gå och lära mig muskler och skelettdelar inför imorgon... Tjoho! *suck*


Åsa

haha, hoppas det funkar ;) Det är verkligen jobbigt att skriva ibland och varken få bu eller bä. Men jag är inte mycket bättre själv, ibland har man bara inget att tillägga. Tack för dina kommentarer :)



PUBLICERAT: 2009-02-05, 16:54:17 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Fanny

Hej Lilla Frida!

Jag säger som Åsa, ibland har man helt enkelt inget att tillägga=)Kul att du klarade tentan. Grattis till det! Ha det så bra och ta det lugnt! Kram Fanny ( och Isabel)


Froggen svarar

Vad kul att mitt Fanny-inlägg funkade! ;) Kul att se en kommentar från dig! Tack för det! Roligt att du även fick med dig Isabel! :) Kram kram!



PUBLICERAT: 2009-02-23, 21:24:09 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: