2009-01-18
 18:53:01

Ängel

Idag har min ängel Lenita födelsedag ♥ Eftersom hon är en trogen bloggläsare passar jag på att gratta henne här med :)



Vi är alla änglar med en ensam vinge. Endast om vi omfamnar varandra kan vi flyga. (Luciano de Crescenzo)

Vilken nostalgikick det var att titta på alla våra gamla bilder! :) Vad små vi var! Och som jag såg ut! ;) Vi borde verkligen ta nya Lenita&Frida-bilder snart!

Det kändes bra att få höra din röst innan. Ta hand om dig vännen ♥


Maria

Vilka coola bilder. Nu var den ännu snyggare :)

Ska vi lägga till varadra på bloglovin?



PUBLICERAT: 2009-01-18, 20:31:23 | URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Åsa

Vilka fina foton på er! :)

Nee då det var ingen fara att köra i mörker! Och jag körde ändå på landet där inga gatlampor finns O_O Ut och kör bara, du som har bil och allt!

Vad gullig du är som tänker på mig när du ser tulpaner! :D



PUBLICERAT: 2009-01-19, 12:59:08 | URL: http://smasaker.blogg.se/
*lenita*

tack min ängel!

det var länge sedan vi tog dessa foton,men det var

ett fint ögonblick som vi måste göra om snart :)!

kram & kyss lenita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: